úterý 15. ledna 2013

Naše keramičení:-)

Dnes tu mám fotky našich výtvorů z keramiky, které jsem ve středu donesla domů...
Celá várka pěkně pohromadě:


A trochu detailů...svícny - čerti...vlevo můj výtvor, vpravo Lukáškův...tomu bohužel nepřežil jeden roh výpal...
 Domeček s ptáčky, možná použijeme na nějaký obrázek nebo fotku, lze pověsit i na zeď...rozmístění ptáčků i srdíček a dobarvení je Lukáškova práce:-)
 Svícínek na čajovou svíčku, ať toho svícení nemáme náhodou málo:-)
 Čert "ze zbytku hlíny", malinko invalidní, protože první výpal nepřežila jeho noha zakončená kopytem:-)
 Andělíček
 A náš nepovedený adventní svícen, odpadl nám jeden z andílků, vybarvoval hlavně Lukášek:-)
 Obrázek se sněhulákem...
 A Lukáškova interpretace pohádky O šípkové Růžence - zámek zarostlý šípkovými keři a princ (z toho ale zbyla jen hlava a trup, špatně to tam "přilepil", tak při výpalu zbytek těla i se šavlí odpadnul:-D)



9 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    Tak koukám jak velcí jste šikulkové! :-)
    Všechno je nádherné - škoda, že při výpalu odpadli končetiny a roh, ale i tak je to nádherné! :-)
    Líbí se mi úplně všechno, ale zamilovala jsem si andílka držící srdíčko. :-) Ale jak říkám, všechno je naprosto fantastické. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste tááák šikovní! V hlíně jsem se nematla už hrůza let...
    Hezký večer, Peti!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Peti to je zaujímavé a krásne tvorenie. Lukáško je moc šikovný (samozrejme aj mamina). Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo
    Moc hezké tvoření,Na keramiku jsem chodila,moc mě to bavilo.Kluci jsou moc šikovní a je vidět že je to baví.Šoda,že u nás poblíž nic takového není.Práce s hlínou je supr.Mějte se Pucíkové Marťula

    OdpovědětVymazat
  5. Peti,jste šikulky,moc hezký,Lukášek bude za chvilku dělat úžasný výrobky.Mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - Peťulo to je nádhera, nejvíce se mě líbí ti nohatí čerti. Krásně vyřešeno - dvě nohy a pak hlava, no paráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Růžky, jazyky apod. drobnosti jde krásně vymodelovat z modelíny, která tvrdne na vzduchu. Prodává se v kelímku, já jsem si koupila černou a obdobné defekty právě u črtů jsem tím krásně vyřešila. Hodně zdaru!J.

    OdpovědětVymazat
  8. Jste moc šikovní. Krásné věcičky jsete vyráběli. Lukášek na svůj věk je opravdový šikula. Je na něm vidět, že doma tvoříte.:-))

    OdpovědětVymazat
  9. to jste si mákli! To byli jistě zábavy! Jste všichni šikulkové! :-)

    OdpovědětVymazat