pondělí 8. října 2012

Z podzimní zahrady a náš velký lovec!

Ahoj všichni, dnes tu mám pro vás pár fotek ze zahrady v babím létě...Jsou to fotky už nějaký ten den staré, třeba muškáty už jsou sklizené doma na okně v ložnici...Protože se nádherně rozrostly, tak bych byla ráda, kdyby se nám podařilo je úspěšně přezimovat...opravdu z nich mám radost...

 Jsou to ty, které jsme na začátku sezóny koupili ve slevě po devíti korunách za kus a vzali jsme je spíš z lítosti, aby v Bauhausu neměly smutný konec:-). Odvděčily se teda krásně, kvetly nádherně celé léto:-)
 Dokvétající phlox a růže, stále plná poupat...
 Skalková růžička, tu jsem dostala snad před čtyřmi roky od mých rodičů k narozeninám. Na zahradě se jí stále daří dobře, i když ta poslední zima ji dala dost zabrat, takže nebyla letos tak krásná a bohatá jako minulý rok...
 Slézová růže se mi vysemenila do záhonu sama, loni byla v zinkové vaničce...
 Takhle dokvétá ibišek...
 A chrpa má i nyní dost i poupátek...
 Naše malá převislá jablůňka s malými plody, kterou jsme vysazovali teprve loni, letos nejen pěkně kvetla, ale má i plody. Tahle jabloň je víceméně Fífova, kupovali jsme ji loni na jaře jako "radůstku" na oslavu dobrých výsledků screeningu, který jsem absolvovala v 13.týdnu těhotenství:-). Některé ženy dostávají od manžela jako pozornost šperky nebo hadříky, já raději kytičky do zahrádky:-) aneb také slovy M. - jeho další příspěvek do plnění hesla "Postav dům, zasaď strom, zploď syna" - prý už má splněno nadstandardně, syny dva a stromů vysadil několik tisíc (no ještě že to není naopak:-D)
 A bobulky na skalníku...
 A na závěr tu mám šokující fotky:-). Klapka nás velmi překvapila a vytřela zrak těm, kteří nevěřili, že by takováhle "šlechtěná" chlupatá číča měla chtít chytat myši a být "venkovní" kočičkou...Ve stáří teprve 3,5měsíců ulovila svou první myš (teda myslíme, že první...každopádně první, kterou nám přinesla ukázat:-)). Docela dlouho si s ní i ještě s mrtvou pohrávala...
 ...aby si na ní nakonec pochutnala...
Poté, co se takhle posilnila, jsem ji "načapala", jak se spokojeně rozvaluje v kočárku, který má Fífa na spaní venku na zahradě...má v něm fleecovou deku a musím konstatovat, že velmi ráda do něj chodí odpočívat jak Klapka, tak i Bublina...tedy chodily do něj odpočívat, teď už ho poctivě uklízím tam, kam se tyhle dvě sudičky nedostanou:-). To je od nás pro dnešek vše, v příštích dnech se budete určitě moct těšit na fotky z oslavy:-). Mějte krásný a úspěšný nový týden!

6 komentářů:

  1. Peti, to je krása, slézovou růži jsme měli na chalupě a sušila jsem ji na kašel, je z toho výborný čaj, vyzkoušej. a dodatečně přeju malýmu k narozeninám vše nej nej nej. Už jsem tě dlouho na Tišnově nepotkala. Hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Teda to je kytiček a žasnu, že spousta z nich má ještě i poupátka. :-)
    Mě naprosto nadchla jablůňka s těmi jablíčky. To vypadá jako třešně přestrojené za jablka. :-D Krása. A pobavila mě tvá úvaha, nad počtem zplozených synů a zasazených stromů! :-D To je tedy trefné a krásné. :-)
    Klapka je holka šikovná, ona se vám hold odměnila za to, že jste si jí vzali a že je jí u vás velice dobře. :-)
    A mají holky utrum, už se nemohou hovět v kočárku, i když by mě velice zajímalo, jak se do něho dostávala Bublina. Ale je to ženská, ty jsou vynalézavé! :-D
    Měj se krásně a moc se těším na fotky z oslavy. ;-)

    P.S.: No však mě to nepřekvapuje, že jsi si neřekla o šperk, ale o jablůňky, však s dárkem k narozeninám to není jinak, viď? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty muškáty jsou překrásné a za tu venu-mě nikdy tak krásně nekvetou...A kočičák je opravdu jako ten náš-zrovna tu u mě spí tak koukám,že jsou opravdu jak bratři:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, hlavně, když je veselo, viď :o) Hezké kytičky, taky jsem to v sobotu trochu uklízela - likvidovala...
    Příjemný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Peto,tobe toho ale krasne kvetlo,nejvice se me libi,jak ti kvetou ruzicky a i muskaty jsi mela krasne kvetouci.Moc se tesim na fotky z oslavy,me totake za par tydnu ceka,tak si treba vemu mustr.

    OdpovědětVymazat
  6. Peťko, muškáty jsou opravdu povedené, mají nádhernou barvu! A vůbec, všechno ti to na zahrádce ještě nádherně kvete :-) My nemáme v záhonech žádnou podzimní kytičku, tak jsme si s mamčou alespoň koupily nějaké chryzantémy, tak ty nám záhonky trošku barevně rozsvítily :-)

    OdpovědětVymazat