pondělí 4. listopadu 2013

Halloween v našem provedení:-)

Ahoj všichni!
Ačkoli nemám ráda importované svátky a obecně jsem k nim spíše skeptická (třeba Valentýna se u nás nedočkáte:-)), přesto jsme vzali na milost tenhle anglosaský svátek...důvod byl jednoduchý - děti a jejich přání:-). Lukášek vyslovil přání, že by chtěl halloweenskou strašidelnou oslavu...a já si řekla, proč vlastně ne, každý důvod je dobrý:-). Navíc zrovna u toho halloweenu se dá fakt hodně vyřádit a hodně to vyladit, vymyslet spoustu námětů - ať na pohoštění nebo na aktivity pro děti...a tak jsme se do toho pustili:-). Oslava proběhla v sobotu odpoledne. Myslím, že se docela povedlo, posuďte z fotek sami...
S kluky jsme už dopředu vyráběli...takhle vyrobili pavouky s pavučinou - Lukášek červeného, Fíďa s pomocí toho modrého
 Dýně jsme vyřezávali na dýňových slavnostech...bohužel byli už ca v půlce října a dýně do oslavy nevydrželi...ale užili jsme si jich předem:-)



 A vyrábíme dál...tentokrát duchové na výzdobu:
 Chtěla jsem být stylová i já, tak jsem si vyzdobila aspoň nehty...

 Duchové ovládli celý obývák...
 A tady už pohoštění - prsty čarodějnice Zlovolnice, i s mističkou krve:-)
 Pusinky se zoubky, zubaři by měli radost:-)
 Párky v rohlíku alá mumie:-)
 Mufinky alá duchové
 Pizza - hlava mumie, před upečením...
 Opět párečkové mumie v rohlíku:-)
 A další duchové, dýně...

 Z mandarinek jsme udělali "dýňáky", lebky jsou z lineckého těsta...

 Tady mumie a kostry z lineckého
 Mufiny alá mumie
 Na konferenčním stolku byla připravená zábava...
 A stůl s občerstvením +výzdoba...na vše dohlížela kostra mezi okny:-)
 Krvavá lázeň s useknutou rukou sloužila pro občerstvení dětí
 A  už se vrháme na zábavu - koulíme a shazujeme halloweenské duchařské "kuželky"

 Lov maršmelounů pomocí brček z mísy s vodou
 Děti si vyrobili své malé dušíky
 A tiskalo se bramborovými razítky a prstovými barvami na dlooouhý papír



 "Kuželky" jsme potom využili na zamotání mumií


Myslím, že si užili nejen děti, ale i my dospěláci a Halloween u nás dostává zelenou i na další roky a uděláme si z něj asi fajn tradici:-)

16 komentářů:

  1. Ahoj Peťko, jako vždy máte všechno na jedničku s hvězdičkou, nápadité pohoštění i dekoraci. Myslím, že jste položili základ moc fajn tradici, která nabádá k následování :-D. Pěkný večer Renáta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peťo, moc Tě zdravím! To musela být parádní oslava! Tolik heloweenských dobrot!

    OdpovědětVymazat
  3. No pááni, vy si vyhrajete:-) Pohoštění je naprosto supr!!!!!
    Jo a ty nehty, ty mě taky dostaly:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, pomysleně tady střílím šampus, jsi zpět! Huráááá! A moc si mě i manžela pobavila, párty byla skutečně dokonalá! Kostřičky a krvavá lázeň, prostě bomba!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, dlouho jsem u tebe nebyla. To musela byt krasna party a ty dyne jsou uzasne. Krasny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. A o toto nádherné a nápadité dění bys nás chtěla připravit tím, že nemáš počítač. To přece néééé!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peti, vidím, že jste si krásně vyhráli. Dobroty vypadají velmi zajímavě.
    Nehty mělas parádní.

    OdpovědětVymazat
  8. Jů,ty dobroty jsou super!Měli jste moc hezký den...parádní...super...:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Petruško jsem moc ráda,že jseš zpět.Parádní oslava i se zábavou super.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj do Pucíkova,jsem ráda ,že jsi se zase ozvala,já vím toho času moc není,viď?Připravila jsi nádhernou oslavu,všichni si ji určitě moc užili.Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Péťo, to byla nádherná oslava, máš super nápady. :-D :-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Pucíkov!
    Vidím, že kluci pěkně vyrostli za dobu, co jsem u vás nebyla. Oslava byla dokonalá. Nazdobeno, napečeno, ale ze všeho nejvíc mne dostaly ty usekané prsty. Bože, nechtěla bych se vám dostat pod ruku..Mějte se pěkně!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Peti, dlouho jsem tady nebyla, a teď jen žasnu, jak kluci vyrostli. Připravili jste si krásnou akci, to pohoštění fakt nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jste tím opravdu žili. Kluci jsou šikovní a jsem ráda, že jsi zase tady :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Fukčarinka - Petro báječné, určitě jste si užili vy dospělí i děti

    OdpovědětVymazat
  16. Peťulko, to jste se všichni vyřádili. Určitě to bylo fajn a byla bych pro tu tradici - stojí za to.
    IVA

    OdpovědětVymazat