sobota 2. března 2013

Palačinky

Dnes tip na rychlou večeři...

Palačinky připravte podle svého osvědčeného receptu (já jednoduše od oka smíchám mléko, hladkou mouku, vejce, šperků soli a pokud dělám sladké palačinky, tak i trochu cukru, těsto nechám chvíli odpočinout) a usmažím na pánvi na malém množství oleje. Mezitím jsem připravila náplň - čerstvé jahody jsem pokrájela na drobné kousky, dala do pánve s malým množstvím vody a nechala rozdusit. Ochutila jsem vanilkovým cukrem a malinko dohustila vanilkovým pudinkovým práškem. Touto směsí jsem palačinky naplnila, dozdobila bílým jogurtem a pocukrovala na povrchu.





13 komentářů:

  1. Ahoj Peťo, také u nás jsou palačinky záchranou rychlé večeře!

    OdpovědětVymazat
  2. Fukčarinka -Palačinky jsou oblíbené jídlo mého muže a vnuků. Já raděj masíčko.

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, takové chutě mi tu děláš..... a manželovi to radši nebudu vůbec ukazovat:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Tady ty jahody uvnitř mne dostaly! A přitom doma všechny suroviny mám! Asi budu muset udělat!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Petruš!!!!
    Tak věřím,že s těma jahodama to musela být mňamka přenáramná!!!
    A výborná večeře...dala bych si s váma

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, miluji palačinky i jahody - vypadají úžasně!
    Hezké odpoledne, Pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peti, tak to vezmu hezky po zpátku. Od Zuzanky jsi dostala moc krásné dárečky. Její tvořeníčko je velmi pěkné.
    Filípek je kouzelný a krásně se umí zabavit.
    No a palačinky a ještě s jahodami, tak to je přímo báseň.
    Mějte se krásně všichni v Pucíkově.

    OdpovědětVymazat
  8. Palačinky vypadají úžasně, hned bych si jednu dala. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Palečinky už jsem dlouho nedělala a při pohledu na ty tvé, mě honí mlsná.
    S tou jahodovou náplní, musely být vynikající! :-P

    OdpovědětVymazat
  10. Petí, palačinky jsou skvělá věc! :-) A ať na sladko, tak na slano. :-)
    Ale zaujala mě tvá náplň, to jsme ještě nedělali, takže opisujiiiiii!!!!! :-)
    Úplně jsem na ně dostala chuť! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda Peťo,ty mi děláš chutě!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Petro, tak bych k vám chtěla chodit na večeře. Můžu se někdy stavit???
    Jsem strašně ráda, že jsem se dnes dostala na tvůj blog. Chodím k tobě každý den a stále ni to píše, že tvoje stránka na blogspotu neodpovídá. Už jsem z toho celá zoufalá a nevím, kde se stala chyba. Takže dneska třikrát HURÁAAAA!!!!!! Asi jste dnes doma!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Peti, už jsem tady chvíli nebyla, tak musím kouknout, co je nového v Pucíkově. A zrovna palačinky! Ty milujeme všichni a nejvíc moje vnoučata, když je hlídám, musí být aspoň jednou týdně. Děcka je mají rádi s nutelou, já s marmeládou nebo tvarohem. Ale v létě je dělávám taky s jahodami nebo malinami.

    OdpovědětVymazat